tisdag 28 januari 2014

Tisdag

God dag idag har jag haft arbetsteraputen här på besök. vi har gjort mat (det gör vi varje tisdag).
det vart varma mackor idag.. på dom hade vi fetaost, salami & ost skitgott vart det :).
det är bra att vi lagar mat för allt som blir över får jag behålla. som idag fick jag behålla en ost, smör, bröd och några skivor salami så nu slipper jag köpa frukost några dagar :)

planerna för dagen ser ut så här 13:30 ska jag bort till avdelningen en vända för jag ska träffa psykologen och prata lite. traffar han varje tisdag. det är en ny psykolog som jag träffade första gången för ca 1 månad sedan. han verkar riktigt bra jag har sagt att han får ställa frågor så svarar jag för jag kan aldrig komma på något att prata om..

efter det ska jag gå till varberga bibliotek och låna något nytt spel. var in där och kollade förra veckan och man kunde låna några ps3 spel. :)

//
Fridens, jonas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar